Polski | English
DYTKO SERWIS   DYTKO SZKOŁA   PAWEŁ DYTKO  

   







ZBUDOWALIŚMY KOLEJNY PROTOTYPOWY SAMOCHÓD - AUDI TTS !

Nasz firma zbudowała kolejny nietypowy samochód - tym razem jest to najnowsze Audi TTS ! Auto zostało przygotowane do udziału w rajdach samochodowych - w środku zainstalowana jest homologowana klatka bezpieczeństwa, sportowe pasy, fotele, itp. Zawieszenie pochodzi z firmy Ohlins a specjalne felgi z Braida. Całość specjalnego, szerszego o 60 mm body została wykonana u nas. Mamy nadzieję że taki bolid będzie się podobał...:) a za kilka tygodni weźmie już udział w austriackich rajdach...

Więcej »    

DYTKO SPORT NA BARBÓRCE WARSZAWSKIEJ Z NOWYM SAMOCHODEM PROTO!

Zespół Dytko Sport stworzył na bazie modelu Mitsubishi Space Star rajdowy samochód ze stałym napędem na 4 koła o nazwie Mitsubishi Space Star Proto. Paweł Dytko wystartuje tym niezwykłym pojazdem w Kryterium Asów na Karowej w barwach nowego sponsora podczas zbliżającego się rajdu Warszawskiej Barbórki.

Więcej »    


Podstrony: 1  2  3  4  5  ...  39  

 Aktualności

Andreas Aigner wystartował w Polsce podczas Rajdu Dolnoslaskiego

Andreas z pilotką Barbarą Watzl wzięli udział w pierwszym etapie Rajdu Dolnośląskiego w prototypowym samochodzie - Peugeot 208. Wyniki uzyskiwane podczas czwartkowych i piątkowych odcinków - w okolicy 6-7 miejsca są dosć zadawalajace a zebrane informacje na temat pracy auta bardzo cenne...  www.youtube.com/watch?v=Lrs1haxEw7I
- Korzystając z okazji chciałbym wytłumaczyć i przedstawić główne założenia dla samochodów klasy Proto, gdyż wielu zawodników i kibiców chyba nie do końca rozumie zamysł jaki przyświecał pomysłodawcom tych samochodów i pojawiło się dużo sprzecznych informacji - mówi Dytko. - Głównym założeniem dla klasy Proto jest to, że mają być to auta relatywnie bardzo tanie - cenowo zbliżone do cen samochodów klasy R2 (czyli w okolicy 50, 60 tysięcy euro), wyposażone we wszystkie części mechaniczne z samochodów Grupy N - Subaru lub Mitsubishi. To ma obniżyć koszty eksploatacji i serwisowania tych aut.

- Wszystkie części muszą być zgodne z homologacją dla aut Grupy N - włącznie z silnikiem, dyferencjałami i skrzynią biegów a jedynie nadwozia mogą pochodzić z innych marek. Ma to wpływać na większą atrakcyjność wizualną tych rajdówek i zwiększyć szanse poszczególnych zawodników na pozyskanie dodatkowego sponsora w postaci producenta lub dealera danej marki. Limit wagi dla tych aut ma być taki jak dla samochodów grupy N, czyli w przedziale 1330-1370 kg. Także zwężka turbiny jak dla aut Grupy N – 33 milimetry. To wszystko spowoduje, iż auta te będą osiągami porównywalne do aut Grupy N i praktycznie mogłyby stworzyć z nimi wspólną Grupę (np. PRODUCTION), która stałaby się bardziej liczna a przez to bardziej atrakcyjna. A nie jest to bez znaczenia jeśli popatrzymy na frekwencję w już coraz bardziej historycznej i zanikającej Grupie N.

- Podkreślam - w założeniu nie są to auta zbudowane do konkurowania z rajdówkami S2000 i R5. Nigdy nie będą dla nich zagrożeniem ze względu na przepaść technologiczną jaka je dzieli, a jedynie alternatywą dla kierowców chcących przesiąść się z mniejszych klas do samochodu z napędem na 4 koła w przystępnej cenie. Mam nadzieje, iż kolegom zawodnikom oraz kibicom samochody te przypadną go gustu i będziemy mogli obserwować naprawdę mocną obsadę i ciekawą walkę w sezonie 2014.













 

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych.
Więcej informacji w polityce prywatności.

 Code and design by new4mat.com Administracja